حماس در واکنش به آزادی قاتل شهید قصی معطان:

آزادی قاتل شهید معطان چراغ سبز به افزایش جنایات صهیونیست‌هاست

آزادی قاتل شهید معطان چراغ سبز به افزایش جنایات صهیونیست‌هاست

جنبش حماس صدور حکم آزادی قاتل صهیونیستِ شهید معطان از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی را به منزله چراغ سبز به افزایش جنایات صهیونیست‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به صدور حکم آزادی قاتل صهیونیستِ شهید قصی معطان در جریان حمله گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای برقه در شرق رام‌الله که تحت حمایت ارتش رژیم صهیونیستی به انجام رسید، این اقدام را چراغ سبز دادگاه جنایتکار رژیم صهیونیستی به شهرک‌نشینان قاتل و مسلح برای افزایش جنایت‌ها و تعرض‌های خود در حق مردم، اراضی و مقدسات فلسطین عنوان کرد.

قاسم اعلام کرد: حمایت از تروریسم شهرک‌نشینان قاتل و سرپوش‌نهادن بر جنایات آن، نقش پازل‌وار ارگان‌های رژیم صهیونیستی در تروریسم ضدملت فلسطین و تلاش برای آواره‌سازی آنان را به اثبات می‌رساند.

سخنگوی حماس دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی را ابزار اجرایی سیاست‌های تروریستی اشغالگران دانست و تاکید کرد که ملت فلسطین تا پایان اشغال این کشور و اخراج آخرین شهرک‌نشین جنایتکار از اراضی فلسطین، دست از مقاومت نخواهند کشید.

از سوی دیگر حماس به تداوم و توسعه پروژه‌های شهرک‌سازی از سوی رژیم اشغالگر و فاشیست صهیونیستی واکنش نشان داد. حماس تاکید کرد که تخصیص مبلغ ۷۰۰ میلیون شیکل از سوی وزیر جنایتکار امور دارایی رژیم صهیونیستی جهت افزایش شهرک‌نشینی، حمایت از مراکز پراکنده شهرک‌نشینی و اذعان به گسترش دو مرکز شهرک‌نشینی در جنوب الخلیل جهت به اصلاح قانونی‌نمودن آن، بخشی از جنگ بی حد و مرز ضدملت فلسطین و حضور آن در اراضی خود است.

حماس گسترش شهرک‌سازی را نقض آشکار قوانین بین‌المللی دانست و اعلام کرد که این اقدامات نیازمند مداخله اثرگذار جامعه بین‌الملل جهت پایان‌دادن به جنایات و تعرض‌های مداوم رژیم صهیونیستی است.

حماس ضمن تاکید بر مقاومت و ثباتِ قدم ملت فلسطین و این جنبش در اراضی آبا و اجدادی خود افزود: با هر ابزاری در برابر اشغالگران و شهرک‌نشینان مقاومت خواهیم کرد. آن‌ها هیچ جایگاه قانونی در سرزمین ما ندارند. ما تا هر زمانی و به هر میزانی که نیاز باشد جانفشانی خواهیم کرد.

کد خبر 5863290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha