۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷

فرماندار همدان خبر داد؛

واگذاری پروژه ۶۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در همدان

واگذاری پروژه ۶۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در همدان

همدان- فرماندار همدان از آغاز واگذاری پروژه ۶۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر قهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم مخفی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران از افتتاح سه پروژه با ۶۸ میلیارد و چهارصد میلیون تومان در شهرستان همدان خبر داد و گفت: عملیات اجرا و واگذاری پروژه ۶۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر قهاوند آغاز شد.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه متوسطه اول پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: این پروژه که از جمله طرح‌های حیات طیبه میرسیدعلی همدانی در استان همدان به شمار می‌آید، سال ۹۸ کلنگ‌زنی شده و امروز با ۲ هزار و ۵۶۵ متر مربع، در سه طبقه و با ۱۴ کلاس و بیش از ۱۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که قرار است در این مدرسه ۳۹۰ دانش‌آموز تحصیل کنند.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه بزرگترین واحد پرورش ماهی مداربسته کشور نیز افتتاح شد، تشریح کرد: این طرح با ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ تن ماهی پرواری قزل آلا و تولید یک میلیون قطعه بچه ماهی قزل آلا (حد واسط) با اشتغالزایی جهت ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم در روستای امزاجرد به بهره برداری رسید.

مخفی با اشاره به بهره برداری همزمان ۵۶۶ واحد مقاوم سازی شده مسکن روستایی در این شهرستان نیز گفت: تعداد ۵۶۶ واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده با زیربنای ۵۰ هزار و ۹۴۰ متر مربع که با اعتبار یک هزار و ۱۳۲ میلیارد ریال و ۲ هزار و۴۳۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

کد خبر 5870025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha