۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶

نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت در گفتگو با مهر:

۱۷ نهاد و سازمان باید در برقراری عمره مفرده مشارکت کنند

۱۷ نهاد و سازمان باید در برقراری عمره مفرده مشارکت کنند

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب با اشاره به اینکه درصددیم از ماه ربیع الاول اعزام‌های عمره مفرده انجام شود گفت:بیش از ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر برای سفر عمره از سال‌های قبل ثبت‌نام کرده اند.

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص زمان برگزاری عمره مفرده گفت: اقداماتی در حال انجام است و ما در اولین فرصتی که بتوانیم زمان ثبت نام را اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی از سوی طرف ایرانی و عربستانی نیست، گفت: هر کاری که به این وسعت برای چندین هزار زائر می‌خواهد انجام شود نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است و آنچه که برای ما اهمیت دارد امنیت زائران؛ عزت، سلامت و صحت اعمال آنها است و ما باید تمام کارها را به نحوی انجام دهیم که در زمان برقراری حج عمره مشکلی پیش نیاید.

حجت الاسلام نواب با تاکید بر اینکه ۱۷ سازمان و نهاد در عملیات عمره مفرده مشارکت دارند ادامه داد: با برقراری عمره مفرده ۱۷ سازمان و نهاد باید درگیر شوند تا این کار انجام شود. از جمله وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات، وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور باید پای کار باشند تا اجرای دقیقی برای اعمال عمره مفرده صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه در صددیم از ماه ربیع الاول اعزام‌های عمره مفرده انجام شود گفت: بیش از ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر برای سفر عمره از سال‌های قبل ثبت‌نام کرده و در نوبت اعزام به سرزمین وحی هستند.

کد خبر 5873906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha