۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی:

اجتماع بزرگ اربعین در خوی برگزار می شود

اجتماع بزرگ اربعین در خوی برگزار می شود

ارومیه - رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی گفت: امسال نیز مثل سال های قبل بزرگترین تجمع جاماندگان اربعین در شهرستان خوی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محسن مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تجمع بزرگ اربعین برای دوازدهمین سال متوالی همزمان با اربعین حسینی از ساعت ۹:۳۰ صبح در میدان شیخ نوایی خوی برگزار خواهد شد.

وی افزود: تمامی زیر ساختهای لازم برای برگزاری این تجمع عظیم مردمی آماده شده است تا عزاداران حسینی و جاماندگان از پیاده روی اربعین در فضایی معنوی دل‌های خود را به کربلای معلی رهسپار کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی گفت: این تجمع با حضور قشرهای مختلف مردم، مداحان، هیئات مذهبی و خانواده‌ها با سخنرانی امام جمعه خوی برگزار می‌شود و با برگزاری عزاداری با زیارت اربعین پایان می‌یابد.

وی با تقدیر از تلاش‌های شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان غربی و عوامل دفترخبری شهرستان خوی در پخش زنده این تجمع از شبکه‌های رسانه ملی برای چندمین سال متوالی گفت: رسانه‌های اربعینی به عنوان اصلی ترین انعکاس دهنده اخبار دینی طی چند سال اخیر در انعکاس زیبایی‌های بزرگترین تجمع سالیانه بشر و معرفی آن به جهانیان نقشی غیرقابل انکار دارند.

کد خبر 5879824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha