۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶

کشتی قهرمانی جهان - صربستان

روز ناکام کشتی فرنگی ایران/ حذف دو ملی‌پوش و شانس مجدد به گرایی

روز ناکام کشتی فرنگی ایران/ حذف دو ملی‌پوش و شانس مجدد به گرایی

تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در چهار وزن نخست مسابقات قهرمانی جهان صاحب سه مدال طلا، نقره و برنز شده بود، در روز دوم دو ملی پوش خود را حذف شده دید و یک کشتی گیر هم به شانس مجدد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان کشورمان در مسابقات ۴ وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است، به ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۱ مدال برنز دست یافتند. در پایان مسابقات چهار وزن نخست امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، علیرضا مهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

در پایان مسابقات مقدماتی ۳ وزن پایانی، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم در دیدار رده بندی حضور دارد. ایمان محمدی در وزن ۷۳ کیلوگرم و ناصر علیزاد در وزن ۸۷ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

علیزاده حذف شد

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل الیاس پاگکالیدیس از یونان به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل آرکادیوس کولینیچ دارنده مدال برنز جهان از لهستان با نتیجه ۴ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۴ مغلوب نورسلطان تورسینوف از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، علیزاده حذف شد.

ملی‌پوش فرنگی ایران کشتی باخته را برد/ علیزاده به مبارزه برگشت
ناصر علیزاده

محمدرضا گرایی به گروه بازنده ها رفت

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ ابرار آتابایف قهرمان آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ کیوتارو سوگابه از ژاپن را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب جعفراف از آذربایجان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه باید با برنده کشتی گیران مکزیک و کریستین وانزا از مجارستان پیکار کند و در صورت گذر از این حریفان به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل اسلاویک گالستیان از ارمنستان قرار بگیرد.

شکست «بد» یک ملی‌پوش در مبارزه اول/ در انتظار کشتی‌های بهتر
محمدرضا گرایی

محمدی از دور مسابقات کنار رفت

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب گئورگی تیبیلوف از صربستان شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

روز ناکام کشتی فرنگی ایران/ حذف دو ملی‌پوش و شانس مجدد به گرایی
ایمان محمدی

کد خبر 5892495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha