۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴

پیام تسلیت «پوتین» به بشار اسد در پی حمله تروریستی حمص

پیام تسلیت «پوتین» به بشار اسد در پی حمله تروریستی حمص

رئیس‌جمهور روسیه در پیام تسلیت به همتای سوری خود ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به دانشکده نظامی در شهر حمص، ابراز امیدواری کرد که عوامل این «جنایت وحشیانه» به سزای اعمال خود برسند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با صدور پیامی شهادت شماری از شهروندان و نظامیان سوری را در حمله تروریستی به دانشکده نظامی ارتش سوریه در شهر حمص به «بشار اسد» همتای سوری خود تسلیت گفت.

پوتین در پیام تسلیت خود که در وب‌سایت کرملین منتشر شد، این حمله تروریستی را که شمار زیادی از قربانیان آن زنان و کودکان بیگناه بودند، «جنایت وحشیانه» توصیف و ابراز امیدواری کرد که عوامل این جنایت به سزای اعمال خود برسند.

رئیس‌جمهور روسیه همچنین بر عزم کشورش برای ادامه همکاری نزدیک با شرکای سوری در مبارزه با همه اشکال و مظاهر تروریسم تاکید کرد.

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه هم با ارسال پیام تسلیت به همتای سوری خود، حمله تروریستی به دانشکده نظامی در حمص را که به جان باختن شمار زیادی از شهروندان سوریه از جمله زنان و کودکان منجر شد، به شدت محکوم کرد.

دیروز پنجشنبه، گروه‌های تروریستی مراسم فارغ التحصیلی افسران دانشکده نظامی ارتش سوریه در حمص را با هواپیماهای بدون سرنشین حامل مهمات انفجاری هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت سوریه در تازه‌ترین بیانیه اعلام کرد که شمار کشته‌شدگان حمله تروریستی دیروز در این کشور به ۸۹ نفر و شمار زخمی‌ها به ۲۷۷ نفر افزایش یافته است.

کد خبر 5904070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha