اسراییل اجازه اقامه نماز به جوانان فلسطینی در مسجد الاقصی را نداد

اسراییل اجازه اقامه نماز به جوانان فلسطینی در مسجد الاقصی را نداد

اشغالگران صهیونیست مانند هفته‌های گذشته برای کسانی که می‌خواستند نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کنند، محدودیت سنی وضع کرده و بار دیگر به جوانان فلسطینی اجازه ورود به این مسجد را نداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، محدودیت‌های پلیس رژیم صهیونیستی برای جوانان فلسطینی که می‌خواستند نماز جمعه را در مسجد الاقصی در قدس شرقی بخوانند، این هفته نیز ادامه یافت.

اشغالگران صهیونیست مانند هفته‌های گذشته برای کسانی که می‌خواهند نماز جمعه این هفته را در این مسجد اقامه کنند، محدودیت سنی وضع کرده اند.

نظامیان اشغالگر تدابیر امنیتی شدیدی را با موانع آهنی در منطقه قدیمی شهر ایجاد کرده و از ساعات اولیه صبح اجازه ورود جوانان فلسطینی به مسجد الاقصی را ندادند.

بسیاری از جوانان فلسطینی که اجازه ورود را نداشتند، نماز خود را در مسجدی در منطقه رأس العمود که مشرف به مسجد الاقصی است، اقامه کردند. رژیم صهیونیستی در اینجا نیز تدابیر امنیتی شدیدی اتخاذ کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در مقابل دروازه‌های مسجد الاقصی علیه فلسطینی‌هایی که می‌خواستند نماز جمعه را برپا کنند اما اجازه ورود نداشتند، از زور استفاده می‌کردند.

خبرنگاران که اجازه ورود به مسجد الاقصی را نداشتند، گه گاه از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی از پخش برنامه از اطراف مسجد منع می‌شدند و اجازه نداشتند عکس بگیرند.

زنان و مردان مسن فلسطینی نسبت به دو هفته گذشته با تعداد بیشتری در نماز جمعه این هفته شرکت کردند.

یکی از مسئولان اداره بنیادهای اسلامی که نخواست نامش فاش شود، گفت که تنها ۵ هزار فلسطینی به دلیل محدودیت‌های رژیم صهیونیستی توانستند نماز جمعه این هفته را در مسجد اقصی اقامه کنند.

کد خبر 5923086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha