۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳

راهپیمایی مردم مقاوم خارگ علیه استکبار جهانی برگزار شد

راهپیمایی مردم مقاوم خارگ علیه استکبار جهانی برگزار شد

بوشهر- اهالی جزیره خارگ در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در صفوفی به هم پیوسته خروشی انقلابی علیه فتنه گران داخلی و خارجی مستکبران جهان را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- حامد عرب زاده: راهپیمایی دشمن شکنانه یوم الله ۱۳ آبان در مرکز ثقل صادرات کشور با حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار جزیره راهبردی خارگ برگزار شد.

دانش آموزان پرشور خارگی در سیزدهمین روز از آبان ماه در جهت تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهدا باز هم در خیابان‌ها حماسه آفریدند تا نشان دهند راه شهید فهمیده و راه انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

شاید سال‌ها از شهادت حسین فهمیده گذشته باشد اما حضور دانش آموزان در مراسم راه پیمایی روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی نشان داد که شهید فهمیده، فهمید که راه او همچنان ادامه دارد و این مسیر هیچگاه خالی از رهرو نمی‌شود.

دانش آموزان و دانشجویان با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «هیهات من الذله » و… بار دیگر انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه دشمنان نشان دادند.

راهپیمایی مردم مقاوم خارگ علیه استکبار جهانی برگزار شد

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دانش آموزان با جان و عشق در مسیر انقلاب قرار گرفتند و اگر می‌گوئیم که همه ما فرزندان ایران هستیم به دلیل پیروی از منویات ولی امر جامعه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، زمینه‌ساز بزرگ‌ترین جریان در خنثی‌سازی اهداف استکباری آمریکا گردید و سد محکمی را در برابر نظام سلطه شیطان بزرگ و طاغوت اکبر به وجود آورد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: چشم دشمنان انقلاب امروز به دنبال دانش آموزان و نسل جوان ما هست چرا که این دانش آموزان هستند که ادامه دهنده این انقلاب خواهند بود بنابراین عمده برنامه‌ریزی دشمن بر ذهن و فکر این قشر خواهد بود و هوشیاری و بصیرت بیش از پیش را می‌طلبد تا نقشه‌های دشمن را نقش بر باد کنیم.

تبعید امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سه رویداد متفاوتی هستند که در این روز اتفاق افتاده است و هویت هر سه این رخدادها، مبارزه با استکبار و عوامل آن است و به همین دلیل این روز «روز ملی مبارزه با استکبار» نامیده می‌شود.

در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امت همیشه در صحنه جزیره مقاوم خارگ با حضور حماسی خود در راهپیمایی، میثاق مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و بیعت دوباره خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

کد خبر 5929553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha