وزیر خارجه لبنان:

بمباران بیمارستان میس الجبل جنایت علیه بشریت است

بمباران بیمارستان میس الجبل جنایت علیه بشریت است

وزیر خارجه لبنان در واکنش به بمباران بیمارستان «میس الجبل» واقع در جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی، این اقدام صهیونیست‌ها را جنایت علیه بشریت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، عبدالله بوحبیب وزیر خارجه لبنان در سخنانی به هدف قراردادن بیمارستان میس الجبل واقع در جنوب لبنان واکنش نشان داد.

بوحبیب اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در هدف‌قراردادن بیمارستان میس الجبل واقع در جنوب لبنان را جنایت علیه بشریت دانست.

وی در ادامه سخنان خود گفت: بمباران بیمارستان میس الجبل منعکس‌کننده سیاست‌های اسرائیل در هدف قراردادن عامدانه مراکز درمانی است.

گفتنی است عصر امروز ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان میس الجبل واقع در جنوب لبنان را بمباران کرد. در نتیجه این اقدام وحشیانه، یکی از کارکنان بیمارستان «میس الجبل» زخمی شد و بخش اورژانس این بیمارستان نیز آسیب دید.

بمباران بیمارستان میس الجبل توسط ارتش رژیم صهیونیستی در حالی انجام می‌شود که از آغاز جنگ غزه تاکنون رژیم جنایتکار صهیونیستی بارها مراکز درمانی نوار غزه را به صورت عامدانه هدف قرار داده و در جریان بمباران این مراکز صدها فلسطینی را به شهادت رسانده یا زخمی کرده است؛ اقدامی که از خوی وحشیانه صهیونیست‌ها و حامیان بین‌المللی آنان و عدم پایبندی آن‌ها به قوانین بین‌المللی و انسانیت حکایت دارد.

کد خبر 5935284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha