۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸

امام جمعه بوشهر:

مشکلات نخلداران رفع شود/ لزوم تقویت بازار بین‌المللی خرمای بوشهر

مشکلات نخلداران رفع شود/ لزوم تقویت بازار بین‌المللی خرمای بوشهر

بوشهر- امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم تقویت بازار بین‌المللی خرما گفت: مسوولان برای رفع مشکلات نخلداران استان بوشهر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: دشمن از همه توان خود برای کاهش میزان حضور مردم در انتخابات استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت بالای حضور مردم در انتخابات بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات پیام‌های مهمی دارد که بیانگر احساس مسئولیت و علاقه مردم نسبت به آینده است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به موضوع محاسبه آماری مشارکت مردم در ساختار حاکمیتی بیان کرد: همه باید تلاش کنیم که زمینه حضور گسترده و پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات اسفندماه امسال فراهم شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن باری کاهش حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: دشمن با تمام وارد گود شده تا حضور مردم را در صحنه‌های سرنوشت ساز کاهش دهد ولی مردم آنها را ناکام می‌گذارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به تداوم حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه خاطرنشان کرد: جنایت‌های اخیر این رژیم در تاریخ بی‌سابقه است و حامیان این رژیم بدانند که حمایت از فلسطین میزان ارزش ملت‌ها است.

وی با تبریک روز پرستار و میلاد حضرت زینب افزود: پرستاران در عرصه‌های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس و دوران کرونا با تمام وجود در صحنه حضور داشتند و مسئولان نیز وظیفه دارند برای حل مشکلات آنها پای کار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه و میز ملی خرما در استان بوشهر گفت: فعالان این حوزه با مشکلات فراوانی روبرو هستند که باید با تلاش شبانه‌روزی برای کمک به فعالان این عرصه اقدام شود.

وی از احداث شهرک خرما برای ایجاد یک ساختار ویژه، رشد تولید و همچنین توسعه صنایع میان دستی خبر داد و اظهار داشت: در این راستا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ساخت شهرک خرمایی این استان مشارکت و سرمایه‌گذاری می‌کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری به ارزش بالای بازرگانی خرما اشاره کرد و افزود: بوشهر یکی از استان‌های برتر در تولید خرما است که امید می‌رود با احداث شهرک خرما شاهد بازاریابی خوب برای این محصول باشیم.

کد خبر 5941289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha