۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر دزفول:

توسعه تفریحگاه‌های دزفول در دستور کار مدیریت شهری است

توسعه تفریحگاه‌های دزفول در دستور کار مدیریت شهری است

دزفول- رئیس کمیسیون عمران شورای شهر دزفول گفت: توسعه مناطق تفریحی این شهرستان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی رسالتی فر ظهر امروز شنبه ضمن بازدید از پروژه‌های سطح منطقه دو شهرداری دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه مناطق تفریحی دزفول در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تفریحگاه ساحلی علی کله بوستانی فرامنطقه‌ای است که در طول سال علاوه بر همشهریان نیز میزبان هموطنان از سایر استان‌ها است، افزود: تکمیل فاز دوم این بوستان واقع در ضلع جنوبی آن در دستور کار قرار دارد.

رسالتی فر عنوان کرد: تکمیل این منطقه می‌تواند موجب جذب گردشگران به محیطی دلنشین با تلفیقی از رودخانه دز، سازه‌های آبی و فضاهای دست کند تاریخی باشد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر دزفول با تاکید بر اینکه شورای شهر و شهرداری از حضور سرمایه گذاران برای رونق این منطقه و تکمیل فاز دوم تفریحگاه ساحلی علی کله استقبال می‌کنند، بیان کرد: بزودی شاهد احداث منطقه‌ای گردشگری با هویت تاریخی خواهیم بود.

وی با اشاره به مصوبه کمیسیون عمران شورای شهر دزفول مبنی بر اجرای طاق‌نما در ورودی محله‌های تاریخی و درج نام محله گفت: مقرر شده در هفته آینده اولین نشست کارگروه تخصصی برای جانمایی، طراحی و اجرای این طاق نماها برگزار شود.

کد خبر 5955450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha