۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷

دربی ۱۰۲ پایتخت؛

کیومرث هاشمی: سعی می کنیم VAR را در کشور نگه داریم

کیومرث هاشمی: سعی می کنیم VAR را در کشور نگه داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: به دنبال بهترین عملکرد در حوزه ورزش هستیم و سعی خواهیم کرد که سیستم کمک داور ویدیویی را در ایران نگه داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی پیش از دیدار دربی صد و دوم بین دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که این بازی را از نزدیک مشاهده می‌کنم. دولت سیزدهم دولت مردمی است و ما به دنبال آسایش آنها در ورزش هستیم.

او ادامه داد: سعی می‌کنیم که سیستم کمک داور ویدئویی VAR را در کشور نگه داریم تا داوران ما بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشند و مردم هم از تماشای بازی لذت ببرند.

هاشمی ادامه داد: من به عنوان یک شهروند در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده ام تا بازی را از نزدیک تماشا کنم. برای اولین بار است که از VAR در لیگ داخلی برای بازی دربی استفاده می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: دومین نکته خوب این است که برای اولین بار حضور تماشاگران بانوان برای دربی در ورزشگاه حضور پیدا کرده اند.

او ادامه داد: امیدوارم شرایط به گونه ای قم بخورد که همه کسانی که این بازی را از نزدیک تماشا می کنند فضای خوبی را شاهد باشند و از آن لذت ببرند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص ورود تجهیزات کمک داور ویدیویی به کشور بیان کرد: خود مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون بهتر است که در این باره صحبت کند. دولت مردمی است و حرف نمی‌زند بلکه عمل می‌کند. اجازه بدهید در زمان مقرر تاج اتفاقات خوب رخ‌داده را رسانه‌ای کند. امیدواریم این تابو شکسته شده و امیدواریم سریع‌تر اتفاقات خوبی بیفتد.

او در پایان بیان کرد: بخشی از این موضوع با مکاتبه با فیفا به سرانجام رسید. شرایط کیفی چمن ورزشگاه آزادی بهتر از گذشته شده و نگهداری خوبی از آن می شود. از زمانی که در راس ورزش کشور حضور پیدا کردم، نیم متر هم خزانه نداشتیم، اما اکنون می‌توانید بروید و ببینید که برابر همین زمین اصلی ورزشگاه خزانه داریم. ان‌شاءالله این چمن همیشه شاد و شاداب باشد و فوتبالی‌ها، تیم‌های ملی، ‌تیم‌ها و بازیکنان ما به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت خوب چمن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، این بازی از ساعت ۱۶:۱۵ و با قضاوت موعود بنیادی فر برگزار خواهد شد.
---------------------------------
مصطفی موسوی نژاد

کد خبر 5966894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha