۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱

دربی ۱۰۲ پایتخت؛

بادامکی: همه برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنیم

بادامکی: همه برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنیم

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: همه مسوولان به دنبال موفقیت پرسپولیس هستند و امیدوارم بازی خوبی را در ردبی صد و دوم شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بادامکی پیش از آغاز دربی صد و دوم میان دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم یک بازی خوبی را شاهد باشیم تا تماشاگران هر دو تیم از تماشای بازی لذت ببرند. خدا را شکر در این بازی از سیستم کمک داور ویدئویی VAR استفاده می‌شود تا هیچ تیمی بهانه‌ای از داوری نداشته باشد.

او ادامه داد: از وقتی که قانون سقف بودجه گذاشته شد طبیعی بود که صحبت‌هایی نیز در این خصوص مطرح شود. مسلماً مسؤولان هر تیمی از باشگاه دیگری بابت عدم رعایت از سقف بودجه شکایت خواهد کرد. دوستان می‌توانستند این قانون را برای فصل آینده اجرایی می‌کردند.

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس افزود: جذابیت فوتبال به کُری خواندن است و امیدوارم که شرایط خوبی را شاهد باشیم. پرسپولیس وضعیت خوبی را دارد، بعد از دیدار با تیم هوادار تمرینات خوبی را انجام دادیم و به لطف خدا پیش از دربی هم توانستیم به آنها پرداختی داشته باشیم تا با روحیه خوبی به مصاف حریف بروند. همه مسؤولان در باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنند تا بهترین نتایج برای تیم به ثبت برسد.

بادامکی در پایان خاطر نشان کرد: حضور هواداران بانوان یکی از اتفاقات ویژه این بازی است و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

کد خبر 5966929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha