۹ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶

طی پیامی صورت گرفت؛

پیام تسلیت فرمانده‌کل فراجا درپی شهادت مامور انتظامی کرمانشاه

پیام تسلیت فرمانده‌کل فراجا درپی شهادت مامور انتظامی کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده کل فراجا در پیامی شهادت افسر وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه سرهنگ دوم «شهریار بابایی» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در پیامی شهادت افسر وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، سرهنگ دوم «شهریار بابایی» را به خانواده، همکاران و عموم مردم شهیدپرور کرمانشاه تسلیت گفت.

در پیام تسلیت سردار سرتیپ پاسدار «احمدرضا رادان» آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»

مردم شریف و شهیدپرور استان کرمانشاه، خانواده معزای شهید بابایی، همکاران خدوم در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه؛ شهادت یکی از افسران خوشنام و باتجربه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه موجب تالم خاطر و اندوه عمیق اینجانب و همه همکاران وی در کل کشور شد.

شهید «شهریار بابایی» در راه امنیت آفرینی و مقابله با سوداگران مرگ، مفتخر به درجه شهادت شد تا بازهم جانفشانی و از خودگذشتگی مأموران پلیس در راه حفظ و اعتلای نظام و انقلاب اسلامی هویدا و ثابت شود که پلیس به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم و کارکنان آن آرامش و آسایش خود را فدای امنیت شهروندان کرده و تا پای جان برای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم در تلاش هستند.

بی تردید شهادت مظلومانه و در عین حال پرافتخار یکی از بهترین افسران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه نه تنها ذره‌ای از انگیزه دیگر همرزمان و همکاران وی برای مقابله با مجرمان و سوداگران مرگ نمی‌کاهد بلکه آنان را برای مقابله مجدانه تر با چنین افرادی، مصمم‌تر خواهد کرد.

در بخش پایانی پیام سردار رادان آمده است: اینجانب بار دیگر با تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ دوم «شهریار بابایی» به خانواده معظم و همکاران پرتلاش و مردم قدرشناس کرمانشاه، علو درجات را برای این شهید والامقام و صبر و سلامتی را برای کلیه بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 5980365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha