۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس:

۱۲۳ هزار لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق در داراب کشف شد

۱۲۳ هزار لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق در داراب کشف شد

شیراز-جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۲۳ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل در بازرسی از ۴ دستگاه کامیون در شهرستان داراب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یوسف ملک‌زاده گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، روز گذشته مأموران انتظامی پاسگاه "قلعه بیابان" داراب حین گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی بندرعباس-شیراز در یک عملیات ضربتی به ۴ دستگاه کامیون حامل سوخت مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های لازم مشخص شد این کامیون‌ها حامل ۶۴ هزار و ۷۰۰ لیتر بنزین و ۵۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع می‌باشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این مأموریت در مجموع ۱۲۳ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این خصوص هر ۴ راننده قاچاقچی پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود به منظور مشارکت در این امر، هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 5989923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha