۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۴۵

قاتل متواری در هرمزگان شناسایی و دستگیر شد

قاتل متواری در هرمزگان شناسایی و دستگیر شد

بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل متواری در بندرعباس خبر داد و گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: در پی وقوع دریافت یک فقره گزارش قتل عمد در یکی از محلات ساحلی بندرعباس، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان شعبه قتل پلیس آگاهی با تشکیل تیمی به محل حادثه واقع در محله سورو اعزام که در بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول با اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل از محل متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی و بررسی‌های اطلاعاتی انجام شده، مأموران مخفیگاه وی را شناسایی و به محل اعزام شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۶ نفر از دوستان و بستگان متهم که ضمن مشارکت در قتل، موجبات فرار قاتل از صحنه جنایت را فراهم کرده بودند با اخذ نیابت قضائی در عملیات‌های جداگانه در استان‌های همجوار و بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در این عملیات قاتل اصلی که قبلاً پدر مقتول را با ضربات چاقو مجروح کرده و متواری شده بود دستگیر و در بازجویی به عمل آمده، صراحتاً به قتل مقتول اقرار کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: قاتل دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

کد خبر 5994520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha