۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۴۷

استاندار سمنان:

ستاد مشارکت مردمی در انتخابات استان سمنان ایجاد شد

ستاد مشارکت مردمی در انتخابات استان سمنان ایجاد شد

سمنان- استاندار سمنان از ایجاد ستادی موسوم به تحقق مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان درباره راهکارهای ارتقای مشارکت‌های مردمی در انتخابات بیان کرد: ستادی با نام تحقق مشارکت قوی مردم که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد، در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان در استان سمنان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه اقشار مختلفی حدود ۱۲۰ قشر در جامعه در سراسر استان سمنان شناسایی شده‌اند، افزود: به صورت جداگانه برای این اقشار جلسات مختلفی برگزار شده و تقریباً ستاد انتخابات روزانه میزبان نشست‌های تبیینی با حضور این اقشار و گروه‌ها است.

استاندار سمنان با بیان اینکه فرهنگیان، اعضای هلال احمر، کشاورزان و … در زمره این اقشار هستند، ابراز کرد: بستر برای مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات آماده است و لذا با دعوت از مردم شاهد حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

هاشمی همچنین رسانه‌ها را یکی از مهمترین ابزار تأثیرگذار در ارتقای مشارکت قوی و مردمی در انتخابات دانست و از آنها خواست تا نسبت به اقدامات صورت گرفته در نظام اسلامی ایران به مردم اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 5995534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha