۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۸

پرسپولیس مشکلی برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید ندارد

پرسپولیس مشکلی برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید ندارد

در حالی که پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال پرسپولیس بسته است اما این باشگاه مشکلی برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر را با ۳۰ امتیاز و قرارگیری در جایگاه سوم جدول به پایان رساند و مدیران این باشگاه این روزها علاوه بر تقویت تیم خود به دنبال جذب سرمربی برای تیم خود هستند و از این رو مذاکراتی را با چند گزینه خارجی دنبال می‌کنند.

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس نیز به دلیل عدم پرداخت مالیات بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات و سابق این تیم بسته است و هنوز مدیران پرسپولیس اقدام به برطرف کردن این مشکل نکرده‌اند. عبدالکریم حسن مدافع مطرح قطری امروز دوشنبه دو بهمن وارد تهران شد و قرارداد او با این باشگاه فردا سه شنبه ۳ بهمن به طور رسمی به امضا خواهد رسید تا او به عنوان نخستین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی نام بگیرد.

امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در رابطه با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات اظهار داشت: پنجره پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان فعلاً بسته است اما برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید مشکلی نداریم و می‌توانیم با بازیکنان مد نظر قرارداد امضا کنیم.

طبق گفته حسینی با بازیکنان جدید امکان عقد قرارداد وجود دارد اما برای ثبت آنها در سازمان لیگ باید پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود تا نفرات جدید بتوانند برای این تیم به میدان بروند.

کد خبر 6001820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha