وزارت بهداشت فلسطین در غزه:

اشغالگران در خان‌یونس به اعدام صحرایی غیرنظامیان دست می‌زنند

اشغالگران در خان‌یونس به اعدام صحرایی غیرنظامیان دست می‌زنند

وزارت بهداشت فلسطین در غزه از اعدام صحرایی غیرنظامیان فلسطینی در خان‌یونس از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی در خان‌یونس به اعدام صحرایی غیرنظامیان فلسطینی دست می‌زند و مانع از رسیدن خودروهای امدادی و آمبولانس برای انتقال شهیدان و زخمی‌ها می‌شود.

القدره افزود: شماری از قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها قرار دارند و اشغالگران مانع از دستیابی نیروهای امدادی به پیکر آن‌ها می‌شوند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که این نهاد درمانی فلسطینی نزدیک به ۷۰۰ هزار مورد ابتلاء به بیماری‌های واگیردار، بیماری‌های پوستی، سرماخوردگی، اسهال و هپاتیت را در میان آوارگان فلسطینی ثبت کرده است.

وی دلیل ابتلاء به این بیماری‌ها را شلوغی پناهگاه‌ها و نبود غذا و نوشیدنی مناسب و مراقبت‌های پزشکی لازم عنوان کرد. القدره افزود: با تشدید شرایط زمستانه، نزدیک به ۲ میلیون آواره در معرض فاجعه‌ای توصیف‌ناپذیر قرار دارند.

القدره ادامه داد: اشغالگران همچنان حلقه محاصره مجتمع بیمارستانی ناصر و بیمارستان امل را تنگ‌تر می‌کنند. در نتیجه محاصره و پایان‌یافتن بسیاری از داروهای بیهوشی توانایی کادر درمان جهت نجات زخمی‌ها کاهش شدیدی داشته است.

کد خبر 6008378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رحیم GB ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      0 0
      عمر رژیم اسراعیل جنایتکار رو به پایان استوظلم پایدار نیست. مرگ بر اسراعیل کودک کش