۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۳۱

فرماندار ویژه کرج:

محافل شبانه نامزدهای انتخاباتی در کرج رصد می‌شود

محافل شبانه نامزدهای انتخاباتی در کرج رصد می‌شود

کرج- فرماندار ویژه کرج گفت: اعضای ستاد انتخابات حق ندارند له یا علیه هر یک از نامزدهای انتخاباتی اظهار نظر داشته باشند و محافل شبانه نیز رصد می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی رمضانی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: هرگونه همنشینی، مسامحه و استفاده از امکانات دستگاه‌های دولتی له یا علیه نامزدهای احتمالی انتخابات خلاف قوانین است و مدیران و اعضای ستاد انتخابات باید از قرار گرفتن در مظان حمایت احتمالی دوری کنند.

وی با بیان اینکه محافل شبانه نامزدها و جریان‌های انتخاباتی در سطح شهرستان به صورت مستمر رصد و بررسی می‌شود افزود: فرایند اجرایی انتخابات آغاز شده و اولویت استانداری و فرمانداری در مجموعه وزارت کشور برگزاری انتخابات سالم و قانونی با رعایت چهار مؤلفه ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد برگزاری انتخابات را یک مانور ملی قلمداد کرد و ادامه داد: تا پایان سال جاری اصلی ترین مأموریت اجرایی را در این زمینه عهده دار هستیم و اعضای ستاد انتخابات با رعایت چارچوب‌ها و قوانین ابلاغی باید حرکت کرده و از وظایف خود عدول نکنند.

رمضانی بیان کرد: ارتقای دانش انتخابات و آموزش اعضای ستاد با جدیت در شهرستان کرج آغاز شده است و باید تلاش شود تا سواد انتخاباتی را بالا ببریم. انسجام سیاسی و اجتماعی با مشارکت حداکثری راهبرد مهم در انتخابات پیش رو خواهد بود زیرا انتخابات نماد مردم سالاری دینی است.

وی افزود: به دور از اقدامات سلیقه‌ای، همه اعضای ستاد انتخابات با یک زبان، قلم و قدم باید میدانی، عملیاتی و جهادی در این عرصه ظاهر شوند و همه مر قانون را رعایت کنند. تمامی کارهای اجرایی در فرمانداری کرج با محوریت انتخابات اجرایی می‌شود و نیروهای قوی، زبده و دارای سابقه در امر برگزاری انتخابات شناسایی شده‌اند.

رمضانی بازخوانی قانون انتخابات را نیز مهم خواند و با بیان اینکه برای عوامل اجرایی و اعضای شعب دوره‌های آموزشی تخصصی در سطح شهرستان برگزار می‌شود، بر ضرورت آسیب شناسی از روند برگزاری انتخابات‌ها تاکید کرد و افزود: بخشداران باید نقاط صعب العبور و موانع اتصال فیبر نوری را شناسایی و به ستاد شهرستان اعلام کنند.

کد خبر 6009759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha