فیلیپ لازارینی: حذف «آنروا» به هدف جنگی اسراییل تبدیل شده است

فیلیپ لازارینی: حذف «آنروا» به هدف جنگی اسراییل تبدیل شده است

کمیسر آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) تأکید کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال حذف آنروا است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، فیلیپ لازارینی، کمیسر آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد حذف این نهاد از اهداف جنگ در غزه شده، اما اسراییل مدرکی برای اثبات ادعای خود علیه این آژانس ارائه نکرده است.

وی دراین‌باره گفت که این نهاد بین المللی بهای بلندکردن صدای خود را برای جلب توجه به وضعیت اسفناک مردم نوار غزه می پردازد که ۴ ماه است تحت حملات شدید اسرائیل قرار دارند.

فیلیپ لازارینی در ادامه افزود: حذف آنروا به یکی از اهداف جنگ اسرائیل تبدیل شده است.لازارینی تاکید کرد تا زمانی که این آژانس بتواند از مردم فلسطین حمایت و صدای آوارگان فلسطینی را منتقل کند در سمت خود باقی خواهد ماند.

کمیسر آنروا همچنین گفت: اسراییل تا کنون مدرکی برای اثبات ادعاهای خود در خصوص مشارکت کارکنان آژانس در عملیات طوفان الاقصی ارائه نکرده است.

اخیراً آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد نیز پس از ادعاهای عجیب مطرح شده از سوی رژیم صهیونیستی در خصوص همدستی آژانس امدادرسانی سازمان ملل آنروا با جنبش مقاومت اسلامی حماس هشدار داد: آنروا همچنان ستون فقرات کمک‌های بشردوستانه در غزه است.

گوترش در نشستی در سازمان ملل متحد گفت: من سه شنبه شب با کمک کنندگان مالی برای شنیدن نگرانی‌ها و جزییات اقدامات انجام شده برای حل و فصل آنها دیدار کردم. دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد: آنروا ستون فقرات هرگونه پاسخ بشردوستانه در غزه بود.

در پی عملیات طوفان‌الاقصی، رژیم صهیونیستی در اقدامی تلافی‌جویانه و وحشیانه، نوار غزه را هدف حملات گسترده قرار داده است به طوری که در پی این حملات، تاکنون بالغ بر ۲۶ هزار فلسطینی که عمدتاً زنان و کودکان هستند، به شهادت رسیده و شمار زیادی مجروح شده‌اند و در شرایط بحرانی به سر برده و به شدت نیازمند کمک‌های بشردوستانه هستند.

کد خبر 6015224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha