۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱

در لیگ برتر فوتبال نونهالان گیلان؛

صنعت چای رودسر و سپاهان فومن به تساوی رسیدند

صنعت چای رودسر و سپاهان فومن به تساوی رسیدند

رودسر -در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان گیلان تیم‌های صنعت چای رودسر و سپاهان فومن به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه در استادیوم شهید قاسمی رودسر در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان گیلان تیم‌های صنعت چای رودسر و سپاهان فومن به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بازی تا دقیقه بیست روال طبیعی و عادی خود را طی می‌کرد اما در دقیقه ۲۱ بهترین بخت مسلم گلزنی روی دروازه سپاهان فومن خلق شد و ضربه دیدنی و تماشایی سجاد جعفری را دروازه‌بان فومن با واکنش عالی به کرنر فرستاد تا مانع از فرو ریختن دروازه‌اش شود.

نیمه اول با همین تک موقعیت روی دروازه سپاهان فومن به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم باز هم میزبان برتری محسوسی نسبت به میهمان داشت اما موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت هر چند سپاهان فومن هم در معدود موقعیت‌ها خطرناک ظاهر می‌شد و فرصت‌های خوبی روی دروازه صنعت چای رودسر خلق کردند.

این بازی سر انجام بدون اینکه گلی از روی خط دروازه‌های دو تیم عبور کند به پایان رسید تا امتیازها را تقسیم کنند.

«ولی قاسمی» مربی تیم فوتبال سپاهان فومن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت، بر خلاف نیمه اول در نیمه دوم خلق موقعیت داشتیم.

وی افزود: تیم ما از نظر جایگاه جدول در موقعیت مناسبی قرار نداشت و به همین علت سعی کردیم در خارج از خانه حریف را متوقف کنیم و معتقدم نتیجه تساوی عادلانه بود

سرمربی تیم فوتبال نونهالان صنعت چای رودسر هم پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در هر دو نیمه بر حریف برتری داشتیم و از آنجایی که تیم سپاهان فومن به برد نیاز داشت دست به بازی انتحاری میزد

وی ادامه داد: فرصت‌های خوبی در این دیدار خلق کردیم اما با بی دقتی به هدر رفت اما مستحق برد بودیم.
درلیک برتر فوتبال نونهالان گیلان ۱۲ تیم حضور دارند که یه صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

.

کد خبر 6018657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha