۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۱۳

مدیرکل میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی:

ظرفیت‌های خراسان شمالی در نمایشگاه گردشگری معرفی شد

ظرفیت‌های خراسان شمالی در نمایشگاه گردشگری معرفی شد

بجنورد_ مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خراسان شمالی در هفدهمین نمایشگاه‌ بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران خبر داد.

علی مستوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها گردشگری و بسته‌های سرمایه‌گذارای به شمار می‌رود.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران یکی از مهم‌ترین و معتبرترین رویدادهای حوزه گردشگری است که هرساله برگزار می‌شود و بستر مناسبی را برای آشنایی متقاضیان سرمایه‌گذاری و فعالان حوزه گردشگری با فرصت‌ها و ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور فراهم می‌آورد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی ادامه داد: حضور هنرمندان شاخص صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در رشته دست‌بافت‌های داری و نساجی سنتی، اجرای ورکشاپ برای بازدیدکنندگان در راستای معرفی و تبلیغ رشته‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان و همچنین اجرای موسیقی فولکلوریک خراسان شمالی از دیگر بخش‌های استان در این نمایشگاه است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌بسته تهران از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن‌ماه میزبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان گردشگران و علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6023709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha