۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴

در گفت‌وگو با مهر مطرح کرد؛

هسته اصلی بارندگی‌ها وارد لرستان شده است/ریزش سنگ دربرخی جاده‌ها

هسته اصلی بارندگی‌ها وارد لرستان شده است/ریزش سنگ دربرخی جاده‌ها

خرم‌آباد - مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان آخرین جزئیات و خبرها از بارندگی‌ها در این استان را اعلام کرد.

مهدی پازوکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در لرستان، اظهار داشت: شاهد بارش‌های خوبی از شب گذشته تا کنون در لرستان هستیم و از الان هم هسته اصلی بارندگی وارد استان شده است.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها تا صبح فردا در استان با همین شدت و ضعف ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم در استان آب‌گرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و… را داشته باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، افزود: باتوجه‌به اینکه امشب هم این فعالیت بارشی در آسمان لرستان ادامه خواهد داشت در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی بارش برف و در پی آن لغزنده بودن جاده‌ها پیش‌بینی‌شده است.

پازوکی با تأکید بر اینکه رانندگان و مردم از ترددهای غیرضروری خودداری کنند، افزود: اگر نیاز به تردد هست، حتماً رانندگان تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ به همراه خود داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ریزش سنگ در برخی از محورهای مواصلاتی از جمله گردنه «پای آستانه» شهرستان کوهدشت، بیان داشت: بعد از بررسی‌ها، اگر ببینیم خطر دارد، این گردنه را مسدود اعلام خواهیم کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، تأکید کرد: اگر بارندگی‌ها به همین شکل ادامه داشته باشد، احتمال دارد که پرواز فرودگاه خرم‌آباد کنسل شود.

کد خبر 6025804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha