گزارش آکسیوس از طرح آمریکا برای ارسال کمک به غزه از طریق آسمان

گزارش آکسیوس از طرح آمریکا برای ارسال کمک به غزه از طریق آسمان

نشریه آمریکایی گزارش داد که کاخ سفید در نظر دارد برای تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه و جلوگیری از وقوع فاجعه انسانی و خطر گرسنگی، کمک‌های انسانی را از راه هوایی و چتر به غزه ارسال کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک نشریه آمریکایی گزارش داد که کاخ سفید درصدد اجرایی کردن طرحی برای جلوگیری از تبعات جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی و وخامت اوضاع انسانی و خطر گرسنگی هزاران آواره فلسطینی در غزه دارد.

نشریه آمریکایی آکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که با تداوم جنگ در غزه و بحران فزاینده انسانی در این باریکه، کاخ سفید طرحی برای جلوگیری از تبعات وقوع فاجعه انسانی و گرسنگی هزاران آواره در غزه ارائه کرده است.

آکسیوس گزارش داد که با تهدید فزاینده خطر گرسنگی و قحطی که جان هزاران آواره فلسطینی در غزه را تهدید می‌کند، واشنگتن درصدد پرتاب بسته‌های غذایی و کمک‌های بشردوستانه به ساکنان غزه از طریق هواپیماها و بااستفاده از چتر بر فراز غزه است.

این گزارش می‌افزاید: در شرایطی که ارسال کمک‌های انسانی به نوار غزه از راه زمینی با کندی پیش می‌رود، کاخ سفید در نظر دارد برای تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه و جلوگیری از وقوع فاجعه انسانی در غزه، کمک‌های انسانی را از طریق عملیات هوایی و با استفاده از چتر بر فراز ساکنان غزه به آوارگان ارسال کند.

پیش از این، اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت در نوار غزه در گزارشی اعلام کرد که تاکنون ۶ کودک درجریان گرسنگی و در ادامه وضعیت فاجعه بار انسانی و سو تغذیه در بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه به شهادت رسیدند.

کد خبر 6040917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبدالله IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      0 0
      آمریکا شبانه روز از آسمان دارد به مردم غزه شبانه رو ز کمک می کند وبا بمب های اهدایی آمریکا در هر ۲۴ ساعت حدود ۱۴۰ نفر زن مرد کشته و۲۰۰ نفر زخمی وخانه های مردم بی دفاع ویر ان می شود بس است ننگ ومرگ برآمریکا باآن حقوق ضدبشری ورزیم پادگانی ضدبشر