۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی:

مقاوم سازی ۵۱۲۰ واحد مسکونی روستایی آذربایجان غربی آغاز شد

مقاوم سازی ۵۱۲۰ واحد مسکونی روستایی آذربایجان غربی آغاز شد

ارومیه- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: فرآیند ساخت و مقاوم سازی ۵ هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی روستایی در استان آغاز شده است.

علیرضا مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر با اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در تمام شهرهای استان افزود: در مجموع سهمیه ۱۷ هزار و ۵۰۰ متقاضی ساخت مسکن مقاوم روستایی به بنیاد مسکن ابلاغ شده که از این تعداد فرآیند ساخت برای ۵ هزار و ۱۲۰ واحد آغاز شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: پرونده متقاضیان ساخت ۹ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی مقاوم روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی از سوی این اداره کل به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

مقدم با بیان اینکه به منظور کاهش قیمت و تأمین نیاز مسکن کشور ساخت واحدهای مسکونی مقاوم روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی اجرا می‌گردد بیان کرد: برای ساخت مسکن مقاوم روستایی تاکنون ۹ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی جهت عقد قرارداد به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به افزایش تسهیلات روستایی گفت: با توجه به مصوبات هیأت دولت، میزان تسهیلات از ۲۰۰ به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است که با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله بهترین شرایط تسهیلات اجرایی شده تا با کمترین میزان آورده مردم بیشترین ساخت و ساز رخ داده است.

کد خبر 6041222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha