۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳

رییس ستاد انتخابات استان یزد:

روند برگزاری انتخابات در استان یزد مطلوب است

روند برگزاری انتخابات در استان یزد مطلوب است

یزد- رییس ستاد انتخابات استان یزد، روند برگزاری انتخابات در استان یزد را مطلوب اعلام کرد و گفت: هیچ مشکلی در فرآیند برگزاری انتخابات در هیچ نقطه ای از استان نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر عزیزی، عصر جمعه در جمع خبرنگاران اتاق خبر ستاد انتخابات استانداری یزد اظهار کرد: روند بسیار خوبی در انتخابات استان یزد در حال انجام است و شاهد حضور خوب و مشارکت بالای مردم در همه شعب اخذ بوده ایم.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه شاهد بارش برف و باران و مسدود بودن برخی جاده های صعب العبور بوده ایم، با همکاری و تلاش بی وقفه راهداری و ستاد بحران استان مسیرها باز شد و همه صندوق ها به موقع به مقصد رسیدند و در حال دریافت آرای مردم هستند.

عزیزی ضمن تقدیر از ۱۴ هزار عامل اجرایی انتخابات در سراسر استان یزد، حضور مردم استان در شعب اخذ رای را نیز قابل تقدیر برشمرد.

رییس ستاد انتخابات استان یزد یادآور شد: به احتمال زیاد تمدید زمان رای گیری را خواهیم داشت اما منتظر دستور وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور هستیم.

وی، یکی از تخلفات انتتخاباتی محرز را، پیش بینی نتیجه انتخابات برشمرد و افزود: این اقدام سبب تشویق اذهان عمومی خواهد شد بنابراین همه باید تا شمارش نهایی آرا صبر کنند.

عزیزی ضمن درخواست از رسانه ها برای اطلاع رسانی دقیق به مردم استان یزد عنوان کرد: رسانه ها نیز اخبار را از منابع موثق دریافت کنند.

کد خبر 6042814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha