حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی

حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که عملیات‌های جدیدی را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های جدید خود علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز شنبه نهم مارس ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن را در ارتفاعات الکرنتینا با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آنان را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز شنبه نهم مارس ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن را در جبل نذر با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آنان را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

بنابراین حزب‌الله لبنان طی روز جاری تاکنون ۷ عملیات را علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که پس از رصد چند موشک که از سمت لبنان به سوی مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده بودند، محل شلیک این موشک‌ها را هدف قرار داده است.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: جنگنده‌های ما مواضع حزب‌الله در لبنان از جمله یک مجتمع نظامی در منطقه عیتا الشعب را بمباران کردند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که مراکز فرماندهی حزب‌الله لبنان در مناطق «مجدل زون» و «کفرا» و زیرساخت‌های آن را در منطقه محیبیب در جنوب لبنان هدف قرار داده است.

کد خبر 6050791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha