۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹

در آیینی؛

برگزیدگان مسابقه عکاسی «نقش من در آینده‌ کشورم» شناخته‌ شدند

برگزیدگان مسابقه عکاسی «نقش من در آینده‌ کشورم» شناخته‌ شدند

رشت- در آیینی ۱۵ برگزیده مسابقه عکاسی «نقش من در آینده کشورم» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان معرفی‌ شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و به منظور فرهنگ سازی و فراهم سازی زمینه‌های نقش‌آفرینی کودکان و نوجوانان در شایسته گزینی و نقش آفرینی در آینده ایران اسلامی طرح ریزی و فراخوان شد.

این در حالی است که گروه‌های سنی ۱۲ تا ۲۰ سال، مخاطب این فراخوان به شمار می‌رفتند و در سایه بهره‌گیری از نوآوری، نگاه نو و خلاقانه و با ارسال بیش از ۳۵۰ عکس برای مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، فضای همدلی و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی در قالب هنر عکاسی به تصویر کشیدند.

به گزینی آثار ارسالی نیز صبح روز یکشنبه، ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ صورت گرفت و گروه داوری متشکل از: محمدرضا ستاره شناس، کارشناس ارشد سینما و مدرس دانشگاه و سیده مریم حسینی، کارشناس هنری و رابط انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، ۱۵ عکس برگزیده این مسابقه را انتخاب کرد.

بر همین اساس، «رها طالبی» و «معصومه هافی بالاگفشه» از بخش لشت نشا شهرستان رشت، «زهرا دلدار» از صومعه‌سرا، «سیده فاطمه ساجدسعادت» از رشت، «زهرا فخرایی» از فومن و عرفان شریفی‌پور از تهران، به عنوان خالقان آثار برگزیده انتخاب شدند.

داوران این مسابقه همچنین، عکس‌های ارسالی «محمد صدرا روغنچیان» از رودسر، «علی عظیمی» از رفسنجان و «محمد بسر برده» و «نازنین زهرا امدادی» از سیاهکل را به همراه تصاویر ارسالی «محمد پور علی» از لاهیجان و «عاطفه میرزایی» و «معصومه اناری»، به ترتیب از اراک، آثار برتر این مسابقه معرفی کردند.

گفتنی‌است، لوح سپاس، جایزه و آثار چاپ شده عکاسان برتر، پس از برپایی نمایشگاه آثار برگزیده فراخوان عکاسی «نقش من در آینده کشورم» در نگارخانه «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت، برای برترین‌های این رویداد هنری و ارزشی ارسال می‌شود.

کد خبر 6052275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha