۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹

امام جمعه ملبورن:

رمضان پیام آور یک‌صدایی برای مستضعفین جهان است

رمضان پیام آور یک‌صدایی برای مستضعفین جهان است

 امام جمعه ملبورن با ابراز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایات ادامه دار رژیم کودک کش صهیونیستی گفت : رمضان پیام آور یک‌صدایی برای مستضعفین جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن با ابراز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایات ادامه دار رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: در آستانه ماه مهمانی خداوند هستیم و اینکه رمضان پیام آور تزکیه نفس، قرب الهی و همزمان یکصدایی مسلمین جهان در دفاع از مستضعفین است.

حجت الاسلام شیخ اشفاق وحیدی طی سخنانی در ملبورن اظهار داشت: رمضان و روزه داری جایگاه انسان برای دستیابی به قرب الهی را تثبیت می‌کند.

وی افزود: نباید در این ماه هم نوعان خود را فراموش کنیم، یک مسلمان روزه‌دار درحالی که به فکر قشر ضعیف و مستضعفین باشد قطعاً همان منزلتی خواهد رسید که خداوند متعال بشارت آن را از قبل داده است.

علامه وحیدی اظهار داشت: مسلمین جهان همه ساله بنابر فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه رمضان را به نشانه همبستگی با فلسطین و برائت از ظلم و وحشیگری اسرائیل برگزار می‌کنند.

وی تاکید کرد: بدون شک روز جهانی قدس یک نماد همبستگی و یکصدایی جهان اسلام به ویژه در ماه مبارک رمضان برای فلسطینیان و محکومیت جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی است.

امام جمعه ملبورن گفت که امروز نهادهای ناظر بین المللی از جمله سازمان ملل باید واقف به مسؤولیت خود و دلایل تأسیس نهادهای بین المللی خود باشند و آن اینکه فلسطینیان باید به حق برسند و اشغالگران صهیونیست باید از سرزمین‌های فلسطینی اخراج شوند.

کد خبر 6052528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha