۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۲۳

امام جمعه ملبورن:

مسلمانان جهان برای فلسطین و علیه اسرائیل یکصدا شوند

مسلمانان جهان برای فلسطین و علیه اسرائیل یکصدا شوند

حجت الاسلام وحیدی امام جمعه شهر ملبورن استرالیا حملات اخیر صهیونیست‌ها به فلسطین و یورش به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن با ادای احترام به روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) که فرمان تاریخی ایشان برای برگزاری روز جهانی قدس تا امروز پر برجا و برای ملت فلسطین امیدبخش است، اعلام کرد: مسلمانان جهان در کنار یکدیگر و با یکپارچگی برای فلسطینیان یک صدا شده و جبهه مشترک علیه رژیم نامشروع صهیونیستی تشکیل دهند.

حجت الاسلام وحیدی در شهر ملبورن استرالیا حملات اخیر صهیونیست‌ها به فلسطین و یورش به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.

وی خواستار برخورد جدی سازمان‌های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد علیه وحشیگری‌های اسرائیل شد و گفت: حاکمان منطقه با سکوت جنایت برانگیز خود در حقیقت با اسرائیلی‌ها همدست شده اند.

حجت الاسلام وحیدی اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس منصوب کردند لذا مسلمین جهان مانند همیشه با لبیک به فرمان امام راحل، در حمایت از ملت فلسطین به خیابان‌ها آمده و یک صدایی خود علیه اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی را به جهان منعکس کنند.

وی تاکید کرد: اسرائیل و حامیان این رژیم ناپاک مرتکب به جنایات ضدبشری علیه فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه هستند و ما این اقدامات ددمنشانه را به شدت محکوم می‌کنیم.

امام جمعه ملبورن خطاب به حاکمان مسلمان گفت که آنان باید از قیام مردمی علیه ظلم و اشغالگری‌ها حمایت کرده و اجازه ندهند نهضت مردمی تحت تأثیر عوامل مخرب و دشمنان اسلام قرار بگیرد.

کد خبر 5467869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha