۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۷

معاون صدا مطرح کرد؛

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت رادیو است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت رادیو است

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در آیین تکریم خانواده شهدا و جانبازان سرافراز رادیو تاکید کرد رسالت ما در رسانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در آیین تکریم خانواده شهدا و جانبازان رادیو ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات روز ۱۱ اسفند ماه، تاکید کرد: بدون تردید مردم در این روز حماسه آفرینی کردند و با حضور مقتدرانه پای صندوق های رای، سرنوشت خودشان را مشخص کردند. کشور ما ۴۵ سال با عملیات روانی دشمن روبه‌رو است اما مقابل دشمن ایستاده، چرا که حکومت ما مردمی است.

معاون صدا در بخشی از این مراسم اضافه کرد: مردم ما برای همه جای دنیا اسطوره هستند، استکبار علیه ما دسیسه می کند. اما مردم ما در حماسه آفرینی روز یازدهم اسفند ماه برای باری دیگر نشان دادند که دشمن نمی تواند کاری کند.

بخشی زاده درباره اتفاقات غزه عنوان کرد: امروز شاهد جنایت دشمن در غزه هستیم اما مردم غزه غیورمردانه ایستاده اند. تعداد شهدای غزه روز به روز بیشتر می شود، ولی مردم دست از مبارزه برنداشتند و پای دین و آرمان هایشان ایستاده اند.

وی با بیان اینکه رسالت رادیو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: وظیفه ما این است که حافظ خون شهدا باشیم و الگوی مناسب را ترویج بدهیم. ضمن اینکه ما تلاش داریم از ایده های شما عزیزان که از خانواده شهدا و جانبازان هستید در حوزه برنامه سازی بهره ببریم.

در بخشی از این مراسم حمیدرضا صحراگرد، مدیر رادیو تهران طی پیشنهادی مطرح کرد: دیدار خانواده شهدا از سالی یک بار خارج شود و این برنامه در طول سال به کرات برگزار شود، چرا که خانواده شهدا می توانند بازوی مشورتی و عملیاتی در رادیو باشند، و جامعه مدیون زحمات آنها است.

وی ادامه داد: باید ارزش این سرمایه ها را دانست. البته با توجه به شناختی که از معاون صدا دارم، می دانم که آقای بخشی زاده همیشه به این موضوع توجه ویژه دارند.

مهدی شهاب تالی مدیر رادیو پیام و آوا با بیان اهتمام ویژه معاون صدا نسبت به موضوع شهدا و جانبازان بیان کرد: لازم است از آقای بخشی زاده معاون صدا قدردانی کنم، چرا که موضوع شهدا و جانبازان همیشه اولویت شان است. امیدوارم به گونه ای رفتار کنیم که هیچ وقت شرمنده شهدا نشویم و آنها را به عنوان الگو و سرمشق در جامعه ترویح بدهیم.

پخش کلیپ و قدردانی از خانواده های شهدا و جانبازان از دیگر بخش های این مراسم بود.

در پایان این مراسم خانواده شهدا و جانبازان درباره ترویج فرهنگ حجاب، ایثار، خاطرات، معیشت، همکاری و فعالیت در رادیو، مشکلات شان و … صحبت کردند.

کد خبر 6052626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha