۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۸

در ضیافت افطار با خبرنگاران غرب مازندران مطرح شد؛

۹۵ درصد مصوبات اداری چالوس اجرا شد

۹۵ درصد مصوبات اداری چالوس اجرا شد

چالوس - فرماندار چالوس از تحقق ۹۵ درصد مصوبات شورای اداری این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریفی یکشنبه شب پس از ضیافت افطار خبرنگاران عضو انجمن صنفی غرب مازندران در چالوس با اظهار اینکه تفکر یکجانبه به توسعه شهرستان آسیب می‌زند، افزود: از روزی که به عنوان فرماندار مشغول شدم، مقرر کردیم که مصوبه جدید در هیچ کارگروهی نباید داشته باشیم مگر آنکه مصوبات قبلی اجرا شود.

وی با عنوان اینکه ۵۵ درصد مصوبات سال قبل کارگروه‌های مختلف اجرا نشد، افزود: این در حالی که در سال جاری ۹۵ درصد مصوبات شورای اداری اجرایی شده است.

وی از اجرای پویش «اگر من فرماندار بودم» در شهرستان خبر داد و افزود: طرح‌ها و ایده های خوبی توسط دانش آموزان به این پویش ارسال شده است.

شریفی خواستار بهره گیری از ظرفیت تمامی گروه‌ها برای توسعه شهرستان شد و گفت: خوشبختانه با تعامل صورت گرفته در انتخابات گذشته و در حوزه پشتیبانی دغدغه‌ای نداشتیم.

رویکرد انجمن صنفی در سال جدید

ساسان شیخی رئیس خانه مطبوعات مازندران نیز با تقدیر از تلاش‌های یک ساله اعضای انجمن صنفی و خبرنگاران منطقه افزود: این انجمن در سال ۹۳ فعالیت خود را زیر نظر اداره تعاون و فرهنگ ارشاد اسلامی آغاز کرد و در سال جدید رویکرد این انجمن توسعه غرب مازندران خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه رسانه در غرب مازندران و شهرستان چالوس، برپایی جشنواره رسانه‌ای خزر را از جمله برنامه‌های اجرا شده ذکر کرد و گفت: در این جشنواره استاندار برای واگذاری یک دستگاه آتش نشانی بلندمرتبه به شهرداری را وعده داده بود که هزینه آن ۲۵ میلیارد تومان است و این از کارکردها و دستاوردهای این جشنواره بوده است.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه چالوس نیز با گرامیداشت و تبریک ماه مبارک رمضان، از خبرنگاران خواست تا صادقانه امور را پیگیری کنند و افزود: مشکلات و کمبودهای حوزه شهرستان چالوس زیاد است و این شهرستان در جایگاه واقعی خود نیست.

وی با بیان اینکه امکانات رادیو دریای متعلق به صدا و سیما در این شهرستان راکد مانده است خواستار بهره گیری از ظرفیت آن برای توسعه منطقه شده است.

کد خبر 6057774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha