۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۶

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری بوشهر:

حضور گردشگران نوروزی در شهرهای ساحلی بوشهر رو به افزایش است

حضور گردشگران نوروزی در شهرهای ساحلی بوشهر رو به افزایش است

بوشهر- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: حضور گردشگران نوروزی در شهرهای ساحلی بوشهر رو به افزایش است.

اسماعیل سجادی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه تاکنون بیش از یک میلیون نفر مسافر وارد استان بوشهر شده و در این استان اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به افزایش حضور مسافران نوروزی در استان بوشهر به ویژه در شهرهای ساحل از امروز خاطرنشان کرد: در اسکان و اقامت گردشگران و مسافران در مدارس استان بوشهر رتبه دوم کشور را دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بیان کرد: با توجه به شرایط جوی، تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در سالن‌های ورزشی، مساجد، حسینیه‌ها، ستادهای نماز جمعه اندیشیده شده است.

وی خواستار توجه به هشدارهای هواشناسی توسط گردشگران شد و ادامه داد: تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان بوشهر کاهش قابل توجهی یافته است که نشان از رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان است.

وی از تکمیل ۱۰۰ درصد ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی رسمی استان بوشهر خبر داد و افزود: ۱۴ هزار تخت در مراکز اقامتی رسمی، کلاس‌های درس، مهمانسراها، مسافرخانه و خوابگاه‌های دانشجویی و مراکز اقامتی بوم‌گردی آماده خدمات‌رسانی به گردشگران است.

کد خبر 6060487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha