۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸

معاون استاندار خوزستان:

آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است

آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است

اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: کار دفع آب‌های سطحی در بخش‌های مختلف شهر اهواز به اتمام رسیده و اندک مناطق باقی مانده به زودی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از شب گذشته جلسه هماهنگی و تقسیم کار در اهواز برگزار و از طرفی امکانات صنایع و نیروهای انسانی دستگاه‌های خدمات رسانی و نیروهای بسیج هماهنگ و آماده‌باش اعلام شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اضافه کرد: در سایر نقاط استان مشکل خاصی نبود فقط به دلیل وزش شدید باد و رعد برق و قطع درختان و افتادن تیره برق در ایذه، برق و آب بخشی مناطق قطع شد که مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش جهادی نیروها گفت: کار دفع آب‌های سطحی در بخش‌های مختلف شهر اهواز به اتمام رسیده و اندک مناطق باقی مانده به زودی انجام می‌شود.

وی درباره وضعیت راه‌های بین شهری گفت: ریزش مقطعی جاده داشتیم که آوار برداری شد. جاده برخی روستاهای اندیکا و ایذه و سردشت دزفول در بخش‌های کوهستانی مسدود شده که نیروها در حال بازگشایی مسیر هستند.

خانچی گفت: در این دو روز بیش از ۵۱۰ خانوار توسط هلال احمر خوزستان امداد رسانی شده است که علاوه بر این مسأله اسکان مسافران نوروزی را در اولویت داریم و در جبهه‌های مختلف نیروها پای کار هستند تا آب‌گرفتگی زودتر رفع شود.

کد خبر 6062834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha