۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۶

گزارش مهر؛

مردم استان سمنان به میدان آمدند/ آغاز حماسه‌ای دیگر

مردم استان سمنان به میدان آمدند/ آغاز حماسه‌ای دیگر

سمنان- هنوز دقایقی تا آغاز رسمی راهپیمایی روز جهانی قدس در استان سمنان باقی مانده اما مردم متدین و خداشناس استان زودتر از موعد در مسیرهای از پیش تعیین شده حضور دارند.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: همزمان با صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و علیرغم اینکه ساعتی به برگزاری راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس باقی مانده مردم متدین و خداجوی استان سمنان با در دست داشتن تصاویر شهدای جبهه مقاومت و تراکت‌های مرگ بر اسرائیل در محل‌های از پیش تعیین شده حضور دارند.

قرار است تا لحظاتی دیگر راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس با مشارکت مردم خون گرم و قدرشناسی استان سمنان برگزار شود شروع راهپیمایی در برخی شهرستان‌های استان سمنان مانند شاهرود ساعت ۱۰ صبح و در دیگر نقاط ساعت ۱۰:۳۰ است در شهرستان آرادان نیز راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.

خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط استان سمنان کم کم مملو از جمعیت می‌شود و چادرها و ایستگاه‌هایی نیز در مبدا و مقصد راهپیمایی روز قدس ایجاد شده و خدمات فرهنگی، مسائل دینی و … در آنها ارائه می‌شود.

نکته جالب اینکه امسال به واسطه جنایت تروریستی که اسرائیل علیه فرماندهان سپاه قدس در سوریه انجام داد و به یاد شهدایی مانند شهید رضی موسوی و شهید زاهدی و … مردم به صورت خود جوش در ابتدای مسیرها حضور یافته و شعارهای ضد استکباری سر می‌دهند و این در حالی است که هنوز راهپیمای شروع نشده است!

در ابتدای مسیرهای راهپیمایی همچنین ایستگاه نقاشی کودکان، نقاشی پرچم ایران و فلسطین روی چهره کودکان، توزیع پلاکاردهای ضد استکباری، پرچم‌های ایران، تراکت‌های زرد رنگ بزرگی که روی آنها مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نوشته شده، وجود دارد.

قرار است ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی روز قدس شاهرود از تقاطع دادگستری و مسجد موسی بن جعفر آغاز و تا مصلای پیامبر اعظم (ص) ادامه داشته باشد و بدین ترتیب مراسم روز جهانی قدس در استان سمنان شروع خواهد شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان امام رضا (ع) به سمت مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.
مردم دامغان راهپیمایی روز قدس را جمعه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان شهدا به سمت مصلای نماز جمعه برگزار خواهند کرد در میامی این راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان امام رضا (ع) تا مسجد جامع برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در گرمسار ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان انقلاب تا مسجد جامع برگزار خواهد شد مردم مهدیشهر ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه از میدان امام رضا (ع) به سمت حسینیه المهدی (عج) راهپیمایی خواهند کرد.

مراسم راهپیمایی روز قدس در آرادان هم از ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و تا مسجد صاحب‌الزمان (عج) میعادگاه نماز جمعه ادامه خواهد داشت در سرخه نیز مراسمی از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان ولیعصر (عج) تا حسینیه شهدا برگزار می‌شود.

هنوز دقایقی به راهپیمایی باقی مانده و بلندگو ها سرودهای حماسی و تولیدات مرتبط با روز جهانی قدس را پخش می‌کنند مردم از جای جای شهرها و روستاهای استان سمنان خودشان را به میعادگاه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس رسانده‌اند. مردمی که آرزو دارند ظلم بر مردم فلسطین، به اتمام برسد.

امسال همچنین پویش‌های زیبایی نیز در بخش‌های مختلف از جمله عکاسی از حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تا پویش دعوت با موضوع دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی و… در استان سمنان با استقبال خوبی در فضای مجازی همراه شده است.

کد خبر 6069673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha