۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند خبر داد؛

دستگیری یک سارق و ۵ مالخر قطعات خودرو با کشف ۵۰ فقره سرقت

 دستگیری یک سارق و ۵ مالخر قطعات خودرو با کشف ۵۰ فقره سرقت

بیرجند-فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: مأموران انتظامی یک نفر سارق و ۵ نفر مالخر قطعات و محتویات داخل خودرو را دستگیر و ۵۰ فقره سرقت را در این شهرستان کشف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا کارگر صبح یکشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: مأموران کلانتری ۱۳ جوادیه شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود: متهم دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند اعتراف کرد.

سرهنگ کارگر با اشاره به اینکه در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی از سارق دستگیر شده، ۵ نفر مالخر نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی گردیدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 6072259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha