۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۲۰

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبرداد؛

تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان

تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان

زنجان-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه کارگروه پیگیری و پیاده سازی تولید نان کامل استان از اوایل خرداد ماه سالجاری تولید نان کامل به ۱۵ واحد نانوایی افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی با بیان اینکه تاکنون ۶ واحد تولید نان کامل شروع کار کرده است، گفت: تولید نان کامل در ۸ واحد نانوایی سطح شهر زنجان و ۷ واحد دیگر در شهرستان‌های استان راه اندازی خواهد شد و به ۱۵ واحد نانوایی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه قیمت نان کامل فعلاً همان قیمت اولیه نان می‌باشد و تغییری نیافته است، افزود: تولید نان‌های فعلی که بر اساس استانداردهای سازمان ملی استاندارد تهیه می‌شود به قوت خود باقی خواهد بود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تولید نان کامل برای همه افراد جامعه ب خصوص بیمارانی که دارای فشار خون، دیابت، مشکلات گواراشی، افراد مبتلا به چاقی و … هستند مفید است.

زمانی با اشاره به اینکه در آرد کامل نه سبوس و نه جوانه گندم حذف نخواهد شد، گفت: مزایای بالایی برای استفاده از آرد کامل و نان کامل وجود دارد چراکه جوانه گندم منبع غنی از انواع ویتامین‌ها از جمله B و E است و سبوس نیز منبع غنی از فیبر بوده و برای افراد با بیماری دیابت، گوارشی و مادران باردار توصیه می‌شود.

کد خبر 6091511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجید IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      0 0
      با سلام ادرس مکان ها معلوم نیست ۶۲۶
      • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
        0 0
        سلام گلشهر طلوع شرقی و اسلام آباد و نرسیده به بیمارستان والعصر
    • سیامک IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      وجدانا به بهداشت و کم فروشی نانوائیها در زنجان اصلا رسیدگی نمیشه وضعیت بهداشت افتضاح ،خدا شاهد بعضی نونواییها هم وزن چونه ها و نونشون نصف هم نمیشه رسیدگی کنید
    • فرمان IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      نان کامل به خانواده کارگر های نانوای بدید که دارن از گشنگی هلاک میشن.کمی هم بفکر این بدبخت ها باشید
    • علی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      0 0
      آخه تا کی دروغ بابا اون دنیای هم هست ما انسانها چن صباحی در این دنیای هزار رنگ مهمانیم شما خواهشن همون آرد گندم را به ما بیچاره ها بدین ما راضیم بعدشم بخدا من خودم ی نانوا هستم زندگیم داره از بین می‌ره آخه انصافه با این همه گرانی ی نانوا روزی 300یا400هرار تومان از صبح 4تا3بعد ظهر