۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۶

در نشست اتحادیه عرب؛

محمود عباس: زمان توقف سیاست یک بام و دو هوای آمریکا فرا رسیده است

محمود عباس: زمان توقف سیاست یک بام و دو هوای آمریکا فرا رسیده است

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه هر آنچه در غزه رخ می‌دهد، با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد، توقف استانداردهای دوگانه واشنگتن در قبال فلسطین را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سی‌وسومین نشست سران اتحادیه عرب در منامه پایتخت بحرین گفت: تا کنون بیش از ۱۲۰ هزار فلسطینی شهید و یا مجروح شده‌اند و هر آنچه در غزه رخ می‌دهد، با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد.

محمود عباس در ادامه افزود: جانبداری آمریکا از اسرائیل مانع بسیاری از اقدامات است و زمان آن فرا رسیده که آمریکا سیاست یک بام و دو هوا و استانداردهای دوگانه خود را  در قبال فلسطین متوقف کند. باید از واشنگتن به عنوان حامی اصلی اسرائیل، بخواهیم که منابع مالی ما را آزاد کند.

وی تصریح کرد: رژیم اشغالگر همزمان به تجاوزات خود علیه ملت فلسطین در کرانه باختری ادامه می‌دهد.

عباش خاطرنشان کرد: دولت فلسطین آن گونه که از شرکای بین‌المللی و منطقه‌ای انتظار داشت، حمایت مالی دریافت نکرد. این در حالی است که توانمند ساختن دولت فلسطین برای انجام وظایفش امری ضروری است.

رئیس تشکیلات خودگردان همچنین گفت: ما از تمام اعتراضات در جهان بویژه اعتراضات دانشجویی برای حمایت از ملت فلسطین قدردانی می‌کنیم. از برادران و دوستان خود هم می‌خواهیم تا در روابط با اسرائیل بازنگری کنند.

کد خبر 6108464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha