۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۷

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه خبر داد؛

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان ابتدایی ارومیه

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان ابتدایی ارومیه

ارومیه- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی دختر و پسر ارومیه خبر داد.

حجت حسن نژاد در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان ابتدایی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات بیش از دو هزار و ۷۰۰ دانش آموز ابتدایی دختر و پسر در بخش‌های قرآن، عترت و نماز باهم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا در بخش دانش آموزان ابتدایی پسر یک هزار و ۳۰۰ دانش آموز در رشته‌های احکام، قرائت و حفظ قرآن و نیز رشته‌های مداحی و اذان باهم رقابت کردند.

حسن نژاد اضافه کرد: همچنین در بخش دختران نیز بیش از یک هزار و ۴۰۰ دانش آموز در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن، احکام و نیز دعاخوانی رقابت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه استعداد یابی، ارزیابی و نیز فضاسازی معنوی در مدارس، کشف استعدادهای قرآنی در بین دانش آموزان و تربیت و پرورش این استعدادها را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی عنوان کرد.

وی یادآور شد: برای ارتقای سطح مسابقات قبل از برگزاری توسط اساتید مجرب کلاس‌های رفع اشکال در رشته‌های مختلف برای دانش آموزان برگزار شده است.

حسن نژاد گفت: برای برگزاری این مسابقات اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، مؤسسه قرآنی دارالحافظین، دارالقرآن‌های طوبی و المهدی همکاری داشتند.

کد خبر 6108899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha