۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۱۳:۴۶

حسنوند:

زنگ مرگ استکبار و بیداری ملت‌های آزاده به صدا درآمد است

زنگ مرگ استکبار و بیداری ملت‌های آزاده به صدا درآمد است

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: زنگ مرگ استکبار و آگاهی و بیداری ملت‌های آزاده به صدا درآمد است.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند ظهر چهارشنبه در آئین نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه راهنمایی شاهد بوشهر اظهار داشت: دانش‌اموزان باید با الگوگیری از شهید فهمیده گام در این راه بردارند و برای پیشرفت روزفزون کشور تلاش کنند.

وی در ادامه به اشاره به توانایی‌های بالای دانش‌آموزان ایرانی، اضافه کرد: ایران اسلامی به داشتن دانش‌آموزانی با بصیرت و مومن به خود می‌بالد و همین نسل جوان با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در مسیر تعالی نظام گام بر می‌دارند.

استاندار بوشهر خاطرنشان ساخت:‌ دانش‌آموز و جوان ایرانی در دلش بصیرت و در ذهنش افکار بلندی دارد و این لفظ پایه‌های استکبار را به لرزه در می‌آورد.

وی با اشاره به شباهت‌های انقلاب ایران با انقلاب امام حسین در محتوا و در شخصیت‌ها و اهداف، ادامه داد: اگر به تاریخ کربلا نگاه کنید جوانان و نوجوانانی بودند که در مقابل یزیدیان دلاورانه ایستادند.

حسنوند با بیان اینکه در حال حاضر زنگ مرگ استکبار و آگاهی و بیداری ملت‌های آزاده به صدا درآمد است، افزود: آمریکا و متحدانش از قاسم‌ها و حبیب ابن مظاهر‌های دوران می‌ترسد.

وی شجاعت، مظلوم بودن و خود را در مقابل خدا ندیدن را از ویژگی‌های شخصیتی حضرت قاسم(ع) عنوان کرد و بیان داشت: ایشان هیچ ترسی از دشمن نداشت و دشمن را با آن ابهت به هیچ می‌نگریست.

دو تن از دانش آموزان در پایان این آیین مداحی و مولودی خوانی کردند و سپس با حضور استاندار و معاونان استاندار بوشهر زنگ استکبارستیزی در مدارس بوشهر نواخته شد.

کد خبر 1733168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha