۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۲۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

برگزاری تورهای رایگان طبیعت گردی در لرستان

برگزاری تورهای رایگان طبیعت گردی در لرستان

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون گردشگری اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان از برگزاری تورهای رایگان طبیعت گردی در این استان خبر داد.

دیانوش چراغی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: تورهاي رايگان نوروزي به همت اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان به صورت روزانه برگزار مي شود.

وی با بیان اینکه این تورها به صورت یک روزه برگزار می شود، عنوان کرد: اين تورها به صورت رايگان و با هدف آشنايي گردشگران و مهمانان نوروزي با جاذبه هاي طبيعي و گردشگري استان لرستان برگزار شده است.

معاون گردشگری اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري لرستان از استقبال مسافران نوروزی از این تورهای طبیعت گردی خبر داد و یادآور شد: این تورها توسط راهنمايان زبده و كوهنورد از جمله عليرضا فرزين، روح الدين غلامي و حسن حسيني برگزار شد.

چراغی با اشاره به برگزاری 10 تور گردشگری طی روزهای طی شده از تعطیلات نوروزی عنوان کرد: این تورها به مقصد آبشار بیشه، آبشار نوژیان، رودخانه کاکارضا، غار تاريخي كوگان،  پارك جنگلي مخملكوه، طبیعت منطقه تنگ حسن، آبشار گريت، دامنه كوه هشتادپهلو، منطقه جنگلي ناي انگيز و ...برگزار شده است.

وی از رضايت كامل مسافران از اجراي تورهاي رايگان خبر داد و بیان داشت: استقبال مسافران نوروزی از این تورهای یک روزه چشمگیر بوده است.

کد خبر 2023025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha