۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹

تکمیل خبرهای تلخ چند روز گذشته/

سعید تشکری قدرت تکلمش را از دست داد

 سعید تشکری قدرت تکلمش را از دست داد

یک هفته گذشته، روزهای خوبی برای اهالی ادبیات رقم نخورده است و اینک خبر می‌رسد که سعید تشکری، نویسنده خراسانی به دلیل ابتلا به بیماری «ام. اس» قدرت تکلم خود را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید تشکری، نویسنده نام‌آشنای مشهدی که از سال گذشته به بیماری «ام اس» مبتلی شده است، این روزها به دلیل عود کردن بیماری‌اش قدرت تکلم خود را از دست داده است.

وی در حال حاضر به دلیل ایجاد کیست در حنجره خود قادر به تکلم نیست و پزشکان اظهار امیدواری‌ کرده‌اند که پس از جراحی وی به احتمال زیاد دوباره قادر به تکلم خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، وی در حال حاضر با وجود بیماری به ویرایش آخرین فصول‌ تازه‌ترین رمان خود با عنوان «مفتون و فیروزه» مشغول است که قرار است از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر شود.

این رمان به سیر تحول جریان روشنفکری در مشهد و شهرهای حوالی آن می‌پردازد و نویسنده در آن ضمن روایت داستانی این ماجرا سعی کرده اتفاقاتی را که برای این جریان در سال‌های دهه 50 رخ داده است را بیان کند.

تشکری در سال‌های گذشته بیشترین آثار خود را با موضوعات مرتبط با امام هشتم (ع) نوشته است که از میان آنها رمان «بارِ باران» اثر شاخص و قابل توجهی است.

از دیگر آثار او می‌توان به پاریس پاریس، ولادت و ... اشاره کرد.

کد خبر 2042092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha