۴ خرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۱۱

انقلاب ما حرکت در امتداد فرهنگ عاشورا است

انقلاب ما حرکت در امتداد فرهنگ عاشورا است

گلپايگان- خبرگزاري مهر: رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گلپايگان گفت: خون شهدا به جامعه ما صيانت بخشيد و انقلاب اسلامي ما حرکت در امتداد فرهنگ عاشورا است.

محمد حسين محمدي فشارکي درحاشيه برپايي "نمايشگاه دائمي عکس ولايت و دفاع مقدس در گلپايگان" در گفتگو با خبرنگار مهر بيان داشت: نمايشگاه دائمي عکس ولايت و دفاع مقدس همزمان با سالروزحماسه آزاد سازي خرمشهرو در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه گشايش يافته است.

وی با بيان اينکه پس از پيروزي انقلاب اسلامي دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به پيکره نظام مقدس جمهوري بوده‌اند، افزود: جنگ ايران و عراق جنگ هشت ساله نبود بلکه جنگ عليه ايران از دو سال قبل از آن يعني از زمان پيروزي انقلاب اسلامي آغاز شد و استکبار با تمام قوا و ساز و برگ جنگي به نبرد جبهه حق آمد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گلپايگان با اشاره به اينکه در دوران دفاع مقدس جنگ اتفاق نيفتاد بلکه دفاعي جانانه از کشور صورت گرفت، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس، دوران دفاع از آرمانها و کيان انقلاب اسلامي بود و کساني که بر طبل جنگ می‌کوبیدند، نتوانستند اين مفهوم را براي خودشان تبيين کنند.

وی يادآور شد: خون شهدا به جامعه ما صيانت بخشيد و انقلاب اسلامي ما حرکت در امتداد فرهنگ عاشورا است.

محمدي فشارکي با بيان اينکه نمايشگاه دائمي عکس ولايت و دفاع مقدس می‌تواند پاسخگوي شبهات نسل جوان در خصوص ولايت مطلقه فقيه و رهبري باشد، تصريح کرد: نمايشگاه دائمي عکس ولايت و دفاع مقدس در تالار فرهنگ و ارشاد اسلامي گلپايگان می‌تواند در نهادينه شدن فرهنگ ايثار و شهادت نقش آفرين باشد.   

وي افزود: در حال حاضر بيش از 60 پوستر ازمقام معظم رهبري در جبهه‌های حق عليه باطل حضور داشتند و پوسترهاي از رزمندگان لشکر 14 امام حسين (ع) و هشت نجف اشرف استان اصفهان در دوران دفاع مقدس در معرض ديد همگان قرار گرفته است.  

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گلپايگان با بيان اينکه 30 پوستر جهت شبهه زدايي فرهنگي درنمايشگاه عکس تالار فرهنگ ارشاد اسلامي گلپايگان نصب شده است، یادآور شد: دشمنان هجمه زيادي به مقوله ولايت فقيه و رهبري وارد می‌کنند و درصدد هستند از اين ناحيه به کشور ضربه وارد کنند و در شرايط کنوني اين وظيفه ماست که ولايت را در کنار شهادت و ايثار، ولايت را در کنار رزمندگان اسلام نگه داريم و اجازه ندهيم آنان به اهداف خود برسند.

وی گفت: با تعامل و همکاري و هم افزايي بين سازماني می‌توانیم قدم‌های بزرگي براي فرهنگ شهرستان گلپايگان برداريم.

 

کد خبر 2062809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha