۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳

«جریانهای دانشگاهی مخالف شیعه در جهان عرب» بررسی می شود

«جریانهای دانشگاهی مخالف شیعه در جهان عرب» بررسی می شود

چهارمین نشست علمی مرکز تحقیقات امام علی(ع) با موضوع «جریانهای دانشگاهی مخالف شیعه در جهان عرب و لزوم فهم آن در تحقق آرمانهای وحدت‌آفرین امام علی(ع)» دوشنبه 27 خرداد در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین نشست علمی مرکز تحقیقات امام علی(ع) با موضوع «جریانهای دانشگاهی مخالف شیعه در جهان عرب و لزوم فهم آن در تحقق آرمانهای وحدت‌آفرین امام علی(ع)» برگزار می شود.

سخنران این نشست دوشنبه 27 خرداد از ساعت 15:30 تا 17:30 در سالن الغدیر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود، دکتر کامیار صداقت ثمر حسینی و دبیر آن دکتر مریم صانع پور است.

حجج اسلام رضا غلامی، رفیعی، داوود مهدوی زادگان، دکتر مریم قبادی، دکتر شادی نفیسی، دکتر سیاوش بهرامی، دکتر محمدعلی لسانی فشارکی، دکتر محمدعلی آذرشب، استاد مصطفی دلشاد تهرانی و دکتر فرج الله قنبری شرکت کنندگان در این نشست هستند.

مرکز تحقیقات امام علی(ع) پیش از این 3 نشست دیگر با موضوعات الگوی زیست مسلمانی بر اساس نهج البلاغه، گفتمان تمدن ساز امیرالمؤمنین علی(ع) و آثار مکتوب علوی (بر اساس مصحف امیرالمؤمنین(ع)) برگزار کرده بود.

حضور در این نشست که در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در بزرگراه کردستان، نبش خیابان 64 برگزار می شود برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

کد خبر 2076910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha