۷ اسفند ۱۳۹۲، ۲۰:۱۳

به نیاب از رئیس جمهور/

معاون رئیس جمهور با دو خانواده شهید در بندرعباس دیدار کرد

معاون رئیس جمهور با دو خانواده شهید در بندرعباس دیدار کرد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نیابت از رییس جمهور و هیات همراه از خانواده دو شهید هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شهیدی عصر چهارشنبه ضمن تجلیل از خانواده این شهیدان سخنانی ایراد کرد و خطاب به خانواده آنان گفت: شما باعث افتخار این کشور هستید و با فداکاری هایی که در زمان جنگ از خود نشان دادید، همچنین ایثار و از جان گذشتگی های فرزندان عزیز و دلبندتان باید تمامی قشرهای مردم قدردان شما باشند چرا که همه مدیون این عزیزان هستیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد در ادامه افزود: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) این است که شاید آنطور که شایسته این عزیزان است، به آنان رسیدگی نشود و یکی از تاکیدات مهم ایشان رفع مشکلات و مسائل خانواده های شهدا و ایثارگران است.

این دیدارها از خانواده شهید بسیجی "مهران مرادی زاده"  که شانزدهم مردادماه 62 در منطقه قلاویزان ( عملیات والفجر 3 ) و در سن 17 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و از خانواده شهید اهل سنت، عبدالله مرادی زاده  که بیست و چهارم آذرماه 61 در حادثه اشنویه در سن 23 سالگی به فیض رفیع شهادت نائل گشته بود، صورت گرفت.

معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن دیدار با جانباز 70 درصد، عباس سرخانی زاده و تجلیل از این جانباز گرانقدر جنگ تحمیلی، با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 2245212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha