۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۲۸

باقری به مهر خبر داد:

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم 8 کشته داشت

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم 8 کشته داشت

قم - خبرگزاری مهر: رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم از فوت هشت نفر و مجروحیت 506 نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته این استان خبر داد.

محمد جواد باقری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در هفته گذشته در استان از ساعت هفت صبح ۲۶ مهرماه الی ۷صبح سوم مهرماه، بیش از هفت هزار مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم صورت گرفته که منجر به انجام هزار و 200 مورد ماموريت شهری و جاده‎ای شده است.

وی گفت: از این تعداد ماموریت انجام شده ۴۲۰ حادثه مربوط به حوادث ترافیکی بوده که ۳۴۶ مورد شهری و ۷۴ مورد جاده ای و در مجموع ۵۰۶ نفر در این حوادث آسیب دیدند و متاسفانه هشت نفر در محل حادثه جان سپردند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم عنوان کرد: حوادث مربوط به موتورسیکلت سواران ۲۶۳مورد بوده که ۳۱۴ نفر مجروح شدند که ۱۲۰نفر از مصدومان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و ۱۹۴نفر نیز جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان های سطح شهر منتقل شدند.

وی بیان کرد: در یکی از حوادث بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی پراید در جاده کوه سفید سریعا از طریق واحد دیسپچ نزدیکترین آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد که متاسفانه در این حادثه مشخص شد سه نفر آقا به علت شدت آسیب‌ها و جراحات وارده در محل حادثه فوت کردند و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند که مجروحین پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

 

کد خبر 2409305