۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸

با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور/

مدیرکل جدید کانون پرورش فکری خراسان شمالی منصوب شد

مدیرکل جدید کانون پرورش فکری خراسان شمالی منصوب شد

بجنورد- مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با صدور حکمی منیر صادقی را به عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور طی حکمی منیر صادقی را به عنوان مدیرکل کانون خراسان شمالی منصوب و جایگزین علی ارکانی فرد کرده است.

صادقی، مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی کارشناس‌ارشد زبان و ادبیات فارسی بوده و علاوه بر مدیریت مدارس در مقاطع ابتدایی و راهنمایی، فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌ شعر و ادبیات، مسئولیت انجمن‌ها و کانون‌های ادبی شهرستان‌های مختلف این استان را در کارنامه خود دارد.

علی ارکانی فرد، مدیرکل سابق کانون پرورش فکری خراسان شمالی به عنوان نخستین مدیر این کانون پس از تشکیل خراسان شمالی از سال ۸۶ در این سمت بود و پس از ۷.۵ سال فعالیت در این مسئولیت، صندلی خود را به منیر صادقی داد.

علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در حکم انتصاب مدیرکل جدید کانون خراسان‌شمالی بر ایجاد ارتباط با مدارس به منظور فراهم کردن امکان بهره‌مندی عموم دانش‌آموزان استان از محصولات کانون و شناسایی و جذب کودکان و نوجوانان مستعد برای عضویت در مراکز، هم‌چنین ایجاد ارتباط متقابل میان بخش‌های حوزه ستادی و مراکز فرهنگی با هماهنگی استانداری و تعامل و همکاری با مسوولان دستگاه‌های ذیربط در استان تاکید کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی اکنون دارای سه مرکز ثابت و پنج مرکز سیار روستایی است اما پروژه ساخت چندین مرکز دیگر در استان نیز در مراحل ساخت و تکمیل قرار دارد.

کد خبر 2586854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha