۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷

امام جمعه میامی:

متزلزل کردن بنیان خانواده هدف دشمنان و استکبار جهانی است

متزلزل کردن بنیان خانواده هدف دشمنان و استکبار جهانی است

میامی- امام جمعه میامی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف دشمنان و استکبار جهانی متزلزل کردن بنیان خانواده است، گفت: افزایش بی بندو باری و بدحجابی زمینه این هدف دشمنان را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در نشستی با بانوان فرهیخته و کارکنان ادارات شهرستان میامی در محل سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بمناسبت هفته عفاف و حجاب، ضمن بیان اینکه خداوند برای اعضای بدن حجابی قرار داده است، اظهار داشت: دلیل قرار گرفتن این حجاب ظرافت و لطیف بودن انسان و زنان نیز از لطافت و ظرافت خاصی برخوردار هستند و حجاب عاملی برای محافظت از آنان می شود.

وی افزود: در دین مبین اسلام و در قرآن کریم به مسئله حجاب و حقوق زنان تاکید زیادی شده است.

امام جمعه میامی تصریح کرد: در یک کشور اسلامی زنان باید شان و منزلت یک زن بویژه حضرت زهرا (س) را با عفت و پاکدامنی خود حفظ کنند و بدانند که حجاب برای زن یک ارزش است.

صفایی پور تاکید کرد: یکی از اهداف دشمنان و استکبار جهانی متزلزل کردن بنیان خانواده هاست و یکی از مواردی که زمینه این هدف دشمنان را فراهم می کند افزایش بی بندو باری و بدحجابی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باید بدحجابی، بی حجابی و بی بندوباری ریشه کن شود و این کار همت همه مردم و مسئولان را می طلبد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی در خاتمه ایجاد امنیت و آرامش در خانواده و اجتماع را از مهم ترین اثرات حجاب دانست و گفت: حجاب یکی از مسائل مهم جامعه بشری محسوب می شود به طوری که هم به زن ارزش می بخشد و هم موجب می شود زن بتواند به دور از نگاه های آلوده در جامعه و خانواده با مصونیت زندگی کند.

همچنین بانوان حاضر در این نشست نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود مبنی بر وضعیت فرهنگی و خصوصا بحث حجاب و عفاف سطح شهرستان میامی پرداختند.

کد خبر 2856914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • میامی ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
      0 0
      باسلام .این سخنان در نماز جمعه مطرح شده نه در جلسه ای با این موضوع...........
    • امیدی ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
      0 0
      باور بفرماید اگر همه به هم کمک کنیم وبرای همه دعا کنیم ودر خرید وفروش ومعا معله رعایت انصاف را داشته باشیم دیگر نیاز به کنترل قیمت دارو و قیمت ماشین لبا سشویی و شیر و.......... نمی باشد متا سفانه عده ای رعایت انصاف را نمی کنند وبا سودجویی ها یک کرم ایرانی ویا خارجی را چندین برابر بالا تر به دارو خانه ها بفروش می رسانند وانان هم از خجالت مشتری ها به راحتی در می ایند قطعا نیاز اقتصاد به واحدهای نظارتی دارد تا جلو سود جویی ها عده ای گرفته شود وفشار به .........ا