۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱

موسوی به مهر خبر داد:

«ترانه روزگار ما» به همت ترانه‌سرایان گردآوری می‌شود

«ترانه روزگار ما» به همت ترانه‌سرایان گردآوری می‌شود

سید مهدی موسوی از انتشار فراخوان ارسال ترانه برای چاپ کتاب «ترانه روزگار ما» توسط نشر نیماژ خبر داد.

مهدی موسوی شاعر و محقق در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: چندی پیش کتابی را با عنوان «از لاله زار تا جمهوی» گردآوری و با همکاری نشر نیماژ منتشر کردم که اثری در معرفی ترانه سرایان دهه ۸۰ بود. اما در حال حاضر مشغول کار روی اثر جدیدی هستم که در آن قصد دارم ترانه سرایان دهه ۹۰ را معرفی کنم.

وی افزود‌: برای کتاب مذکور، فراخوانی منتشر شده که به همراه آن، به دوستان ترانه سرا پیشنهاد می‌کنم آثار نمونه شان را برایمان ارسال کنند که شعریت داشته باشند چرا که ترانه وقتی روی کاغذ باشد دیگر از توانایی‌های موسیقایی برخوردار نیست و آنچه به مخاطب انگیزه می دهد، به سراغش برود ظرافت‌های شاعرانه است.

این محقق در ادامه گفت: نامی که برای کتاب مذکور در نظر گرفته‌ایم، «ترانه روزگار ما» نام دارد و ترانه سرایان می‌توانند ترانه های خود را با شرایطی که در ادامه اشاره می‌کنم، تا پایان شهریور به نشانی این پست الکترونیکی ارسال کنند: Mi_mousaviii@yahoo.com

وی در پایان درباره مشخصات آثار و شرایط چاپ ترانه های ارسالی گفت: تعداد آثار ارسالی باید ۴ عدد باشد. نکته دوم این است که باید همراه فایل ارسالی مشخصات کامل ترانه سرا شامل نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات و تالیفات ذکر شود.  اشعاری که فرستاده می شوند، ترجیحا پیش از این در کتابی منتشر نشده باشند و شرط چهارم درباره اولویت انتشار است که با ترانه هایی است که عنصر شاعرانگی در آن ها بیشتر باشد.

کد خبر 2897996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha